Arsenal

دانلود گل ها و خلاصه بازی های آرسنال با لینک مستقیم

Arsenal

دانلود گل ها و خلاصه بازی های آرسنال با لینک مستقیم

چمپیونز لیگ / دور چهارم / آرسنال - مونتپلیه

دور چهارم/ جام باشگاه‌های اروپا

چهارشنبه - 02/09/1391 - ساعت: 23:15 - ورزشگاه امارات 


آرسنال آرسنال 2 - 0 مونتپلیهمونتپلیه

 

دانلود گل‌های بازی

شبکه 1 JSC SPORT / فرمت AVI / زبان عربی / کیفیت SD

(آرسنال) جک ویلشر 49 DOWNLOAD

(آرسنال) لوکاس پودولسکی 63 DOWNLOAD


شبکه 1 JSC SPORT HD / فرمت AVI / زبان عربی / کیفیت HD

(آرسنال) جک ویلشر 49 DOWNLOAD

(آرسنال) لوکاس پودولسکی 63 DOWNLOAD


شبکه  SKY SPORT 4 HD / فرمت MKV / زبان انگلیسی  / کیفیت HD

(آرسنال) جک ویلشر 49 DOWNLOAD

(آرسنال) لوکاس پودولسکی 63 DOWNLOAD


دانلود خلاصه بازی

شبکه 1 JSC SPORT / فرمت AVI / زبان عربی / کیفیت SD

خلاصه نیمه اول DOWNLOAD

خلاصه نیمه دوم DOWNLOAD

نظرات 1 + ارسال نظر
لب جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام میدونم که طرافدار - من در وبلاگم نویسندهایی دارم که در سایتم طرافدار یک تیم هستند . که برای تیمشان در سایتم مطلب میگذارند. ان صفحه ای که برای تیمهای مورد عالقهیتان مطلب میگذارند در وبم جداست یعنی در صفحه ی اصلی تغییر ایجاد نمیکند در ضمن هر تیم یک نویسنده - نویسندها ی وبلاگ من مثلا x مال خود نویسنده ی است من بتون پیشنهاد میکنم که با سایت من همکاری کنید اگر خواستی به من سر بزن تا کارهایت را بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد